Продавець GoodVin розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1331 відгук

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (68) 941-20-19
+380 (93) 987-52-61
Інтернет - магазин Goodvin
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення і обміну товару Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення та обміну для товарів Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до закону "Про захист прав споживачів" Умови обміну чи повернення товару: Пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару Збережена фірмова упаковка та всі комплектуючі Товар не був у використанні, збережено товарний вигляд Збережено документи, що підтверджують факт придбання товару (накладна чи чек) При виявленні заводського дефекту (товари не належної якості) ми здійснюємо обмін/повернення та оплачуємо послуги пошти. Якщо ви виявили пошкодження товару при отриманні. Уважно оглядайте та перевіряйте товар. Якщо ви виявили пошкодження, повідомте про це співробітника пошти, далі вони вас проінструктують про подальші дії. Після цього ми надішлемо Вам товар на заміну або повернемо кошти, якщо товар був уже оплачений. Поверненню не підлягають Товари з дефектами (сколи, тріщини та ін.), раптово виявлені поза відділенням транспортної компанії Отже, ми не можемо здійснити обмін товару чи повернення коштів, оскільки не можемо встановити причину пошкодження товару. Навіть якщо товар пошкодила і служба доставки, всі вони відмовляться від відшкодування збитків, оскільки клієнт прийняв посилку. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні товару у відділенні компанії перевізника або кур'єра, Ви підписуєте Акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки товару на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет магазину та компанії перевізника Повернення товару по рішенню покупця (клієнт вирішив повернути товар бо замовив його помилково, товар не підійшов чи більше не потрібний) здійснюється за кошти покупця (фактична вартість повернення товару)

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner